LS DATA

Upotreba merčandajzing softvera

Upotreba merčandajzing softvera

LS Data i Privredna komora Beograda, organizovali su poslovno-stručni skup na temu „Upotreba merčandajzing softvera“. Stefan Lazarević, direktor LS Date, predstavio je novo softversko rešenje za unapređenje prodaje na terenu „SOKO Merčandajzing sistem“, koji omogućava veliku uštedu vremena uz obezbeđivanje kvalitetnih podataka o izloženosti robe, konkurenciji, asortimanima…

Posebnu pažnju privuklo je predavanje Dragana Svilanovića, savetnika za merchandising u firmi Delta DMD, koji na vrlo slikovit način objasnio prednosti kvalitetnog merčandajzinga, naročito na pozicijama kod kasa, gde postoji velika mogućnost za rast ukupne prodaje. Takođe, ukazao je da je osim kvalitetnog pozicioniranja, jako važna i pravovremena akcija u cilju izbegavanja „stock-out“ situacija. Da bi firma mogla da pravovremeno reaguje, neophodno je da raspolaže kvalitetnim i realnim izveštajima o stanju na policama prodajnih mesta, što je i osnovni cilj korišćenja softvera za mobilnu prodaju i merčandajzing.