LS DATA

07.05.2018

Gde se „muvaju“ vaši prodavci?

Gde se „muvaju“ vaši prodavci?

Koliko puta vam se desilo da ne možete da “uđete u trag” svojim agentima ili da su vam potrebni dani i dani da pregledate radne naloge, zatim da pozovete prodavnicu i proverite da li je zadati posao obavljen?...saznajte više

19.04.2018

Koja je razlika između zadovoljnog i produktivnog prodavca?

Koja je razlika između zadovoljnog i produktivnog prodavca?

Da dobar menadžer donosi više od novca, govori činjenica da su oni ti koji ubrzavaju put do stvaranja dobre organizacione kulture, što vremenom dovodi do povećanja uspešnosti i profitabilnosti kompanije...saznajte više

07.02.2018

ID tehnologije u zdravstvenom sistemu

ID tehnologije u zdravstvenom sistemu

Identifikacija pacijenata postaje sve sofisticiranija, u zdravstvenom sistemu razvijenih zapadnih zemalja 70% bolnica koristi bar kodove na trakama koje se nose oko ručnog zgloba kao jedno od rešenja za pozitivnu identifikaciju pacijenata...saznajte više

05.02.2018

Terenski komercijalista – optimizator logističkih procesa

Terenski komercijalista – optimizator logističkih procesa

Soko Sistem je moćan alat za svakog terenskog agenta. Ono što ga čini uspešnim je veliki broj funkcionalnosti kojima pokriva razne uloge na terenu – prodavca, merčandajzera, refilera, supervizora, trenera, anketara, tajnog kupca, promotera.....saznajte više

11.01.2018

“Druga” dimenzija barkodiranja

“Druga” dimenzija barkodiranja

Sve veći broj kompanija koje koriste 2D bar kodove na ambalaži svojih proizvoda generisao je snažan prodajni impuls 2D bar kod skenera. Očekuje se da će u 2018. godini 60% novca koji se troši u nabavci ručnih skenera biti potrošeno na skenere sa ugrađenim 2D enginom...saznajte više

10.01.2018

Ugovoren i realan asortiman

Ugovoren i realan asortiman

Svi vrlo dobro znamo da asortiman proizvođača ili distributera u prodajnom objektu ima ugovoreno, ali i realno stanje – i ta dva se često ne podudaraju! Ovo je jedan od osnovnih parametara za proveru i najvažnija informacija sa terena. Dobar menadžer prodaje će je uvek pratiti, makar kod ključnih kupaca. Ali, šta ako stanje asortimana ranije niste pratili i želite sa time da počnete?...saznajte više

27.10.2015

Trgovačka vernost ili šargarepa umesto štapa

Trgovačka vernost ili šargarepa umesto štapa

Kada kao distributer/proizvođač robe široke potrošnje (FMCG) iskoristite uobičajene mogućnost u ubeđivanju trgovaca da ostanu verni vašim brendovima – dodelite im rabate na količine i asortimane, odobrite povoljne rokove i druge uslove plaćanja – ostaje vam još nekoliko trikova u rukavu za borbu protiv konkurencije...saznajte više

01.10.2015

Prodavnica budućnosti

Prodavnica budućnosti

U proteklom periodu, koji je obeležen snažnim prodorom interneta i mobilnih uređaja u našu svakodnevicu, došlo je do vrlo dinamičnih promena u svim sferama poslovanja, a neki od najinteresantnijih procesa dešavali su se u svetu maloprodaje...saznajte više

EnglishСрпски језик