01.01.1970
Čemu služe mobilni štampači?

Čemu služe mobilni štampači? Mobilna štampa u vašem maloprodajnom objektu direktno utiče na kvalitet usluge koju pružate kupcu kao i na produktivnost zaposlenih. Prodavac koji može odštampati račun u mogućnosi je da zaključi prodaju na svakoj poziciji u prodavnici što će znatno unaprediti iskustvo kupovine i povećati vašu zaradu. ...saznajte više
01.01.1970
Kod koga je moja brusilica?

Kod koga je moja brusilica? Pitanje vrlo često na gradilištima. „Pa, nisam siguran, mislim da je poslednji put bila kod Mikija!“ - odgovor koji više ne mora da bude takav.....saznajte više
01.01.1970
Porudžbenica odmah – problema nema

U uvoznoj firmi koja ne radi direktnu prodaju, menadžer prodaje se suočava sa velikim problemom - nedostatak preciznih izveštaja o prodaji. Zanimljivo je da ovaj problem javlja sa dve različite strane i tako udvostručuje, a može se lako rešiti Soko Sistemom za terensku prodaju i merčandajzing. ...saznajte više
05.07.2018
Gde se „muvaju“ vaši prodavci?

Koliko puta vam se desilo da ne možete da “uđete u trag” svojim agentima ili da su vam potrebni dani i dani da pregledate radne naloge, zatim da pozovete prodavnicu i proverite da li je zadati posao obavljen?...saznajte više
01.01.1970
Koja je razlika između zadovoljnog i produktivnog prodavca?

Da dobar menadžer donosi više od novca, govori činjenica da su oni ti koji ubrzavaju put do stvaranja dobre organizacione kulture, što vremenom dovodi do povećanja uspešnosti i profitabilnosti kompanije...saznajte više
02.07.2018
ID tehnologije u zdravstvenom sistemu

Identifikacija pacijenata postaje sve sofisticiranija, u zdravstvenom sistemu razvijenih zapadnih zemalja 70% bolnica koristi bar kodove na trakama koje se nose oko ručnog zgloba kao jedno od rešenja za pozitivnu identifikaciju pacijenata...saznajte više
02.05.2018
Terenski komercijalista – optimizator logističkih procesa

Soko Sistem je moćan alat za svakog terenskog agenta. Ono što ga čini uspešnim je veliki broj funkcionalnosti kojima pokriva razne uloge na terenu – prodavca, merčandajzera, refilera, supervizora, trenera, anketara, tajnog kupca, promotera.....saznajte više
01.11.2018
“Druga” dimenzija barkodiranja

Sve veći broj kompanija koje koriste 2D bar kodove na ambalaži svojih proizvoda generisao je snažan prodajni impuls 2D bar kod skenera. Očekuje se da će u 2018. godini 60% novca koji se troši u nabavci ručnih skenera biti potrošeno na skenere sa ugrađenim 2D enginom...saznajte više
01.10.2018
Ugovoren i realan asortiman

Svi vrlo dobro znamo da asortiman proizvođača ili distributera u prodajnom objektu ima ugovoreno, ali i realno stanje – i ta dva se često ne podudaraju! Ovo je jedan od osnovnih parametara za proveru i najvažnija informacija sa terena. Dobar menadžer prodaje će je uvek pratiti, makar kod ključnih kupaca. Ali, šta ako stanje asortimana ranije niste pratili i želite sa time da počnete?...saznajte više
01.01.1970
Trgovačka vernost ili šargarepa umesto štapa

Kada kao distributer/proizvođač robe široke potrošnje (FMCG) iskoristite uobičajene mogućnost u ubeđivanju trgovaca da ostanu verni vašim brendovima – dodelite im rabate na količine i asortimane, odobrite povoljne rokove i druge uslove plaćanja – ostaje vam još nekoliko trikova u rukavu za borbu protiv konkurencije...saznajte više
10.01.2015
Prodavnica budućnosti

U proteklom periodu, koji je obeležen snažnim prodorom interneta i mobilnih uređaja u našu svakodnevicu, došlo je do vrlo dinamičnih promena u svim sferama poslovanja, a neki od najinteresantnijih procesa dešavali su se u svetu maloprodaje...saznajte više